AFAS Support 


Naast het ondersteunen bij de inrichting en optimalisatie van de software van AFAS zijn we er ook voor onze klanten om ze volledig te ontzorgen.

Onze adviseurs kijken samen jaarlijks welke processen je wilt optimaliseren en/of inrichten en maken een planning.  Op deze wijze kun je op eigen tempo toch de noodzakelijke stappen nemen om optimaal gebruik te maken van de automatiseringsmogelijkheden in Profit van AFAS.

  • Jaarlijkse inventarisatie en opstellen van een persoonlijk optimalisatie plan met een van onze adviseurs
  • Wij maken samen een jaarplanning zodat je ervan verzekerd bent aan het einde van het jaar de gewenste optimalisatie te hebben gerealiseerd
  • Je kunt tussendoor altijd bij OutSite 4u terecht voor allerhande vraagstukken zoals advies, inrichting, procesbeheer en optimalisatie.
  • Support bij eenvoudige inrichtingsverzoeken vanaf 15 minuten (remote) door onze support afdeling (max. 2 uur per ticket)
  • Je kunt daarnaast ook gebruik maken van de administratieve, financiële, fiscale en HRM/Payroll kennis van het team
  • Vanaf een volle dag komen wij bij je op locatie

Het is mogelijk bij OutSite 4u een support overeenkomst af te sluiten voor een tarief van € 250,00 per maand. Hiermee heb je direct toegang tot een sparring partner die met jou op pro actieve en planmatige wijze de AFAS omgeving beheerd, documenteert en verder doorontwikkeld. Al je vragen worden snel en deskundig beantwoord.

Toekomstplannen

Jaarlijks wordt er samen met een senior consultant naar de toekomst gekeken en een jaarplan opgesteld.  Samen zullen we de nieuwe functionaliteiten van AFAS bespreken en kijken welke optimalisatie slagen relevant / interessant zijn voor jullie organisatie.

Supportafspraken

  • Standaard eenvoudige inrichtingswensen (minder dan 2 uur per ticket) welke remote opgepakt kunnen worden door ons support team zullen wij in overleg inplannen. (uurtarief 85,-)
  • Werkzaamheden op locatie tegen een gereduceerd uurtarief (5% korting op het uurtarief)
  • Vragen en/of uitdagingen met betrekking tot Insite/OutSite/Profit/payroll die werk verstorend zijn zullen wij met hoge prioriteit oppakken waarbij de oplostijd 8 uur  / 1 werkdag is. (uurtarief 125,-)

Vervanging

Verder is het mogelijk om bij calamiteiten, tijdelijke vervanging aan te vragen bij OutSite 4u, denk hierbij aan  het overnemen van taak Functioneel Beheer en Personeels- en Salarisadministratie.































OutSite 4u


Stationsweg Oost 184 B
3931 EW  Woudenberg
033 43 43 103


info@outsite4u.nl