Ook af en toe behoefte aan 

 snel & vakkundig support

bij de inrichting van AFAS? 

Vanaf 1 januari 2017 zijn wij in het gelukkige bezit van een 'echte' support afdeling, voor kleine en grote inrichtingsvraagstukken die leven bij klanten. 

Meestal is het heerlijk om gewoon een volle dag een van onze AFAS experts over de vloer te hebben die met je meedenkt, inricht, adviseert en ondersteunt waar nodig maar soms is 'minder' ook prima.  Zeker nu de wachttijden bij de AFAS experts 'in het veld' oplopen en ook klanten moeite hebben om hun functionele applicatiebeheer weggezet te krijgen, is snelle / korte support bij inrichting hard nodig. 

Vrijheid blijheid
Wij geloven heel erg dat een klant vooral vrij moet zijn om zijn eigen keuzes te maken. Dat houdt ook in dat wij niemand aan ons willen binden via een bepaalde abonnementsstructuur. Bij ons betaal je alleen voor dat waar je als klant behoefte aan hebt.  Al onze klanten kunnen via ons AFAS OutSite klantportal hun supportverzoeken insturen. Wij reageren binnen 24 uur en plannen gelijk op korte termijn de werkzaamheden in. Zelfs kleine verzoekjes vanaf 15 minuten zijn van harte welkom zo ben je als klant ook met kleine 'showstoppers' snel weer op weg geholpen.

Ben je nog niet bekend bij ons in AFAS meld je dan gerust vrijblijvend aan. Wij bellen vervolgens even met je om kort kennis te maken en daarna kan je direct starten met insturen. 



OutSite 4u B.V.
Stationsweg Oost 184 B
3931 EW  Woudenberg
033 43 43 103
info@outsite4u.nl