Met OutSite, de website en het portaal van AFAS, kan je via een inlog een gedeelte van de website toegankelijk maken voor alle relaties en je kan hier je volledige website in maken. Door de eenvoud van het CMS is het gemakkelijk zelf te onderhouden en aan te vullen.
Bij de aanschaf van AFAS heb je tegelijk de mogelijkheid om een website voor je organisatie te realiseren met het CMS van AFAS voor je klanten. Er zijn geen extra kosten nodig voor de hosting van de site en het CMS is zo gemaakt dat je het zelf goed kan onderhouden, teksten aan kan passen, afbeeldingen toevoegen en nieuwsberichten of blogs kan laten plaatsen door collega's. De mogelijkheden van AFAS OutSite worden bij iedere update uitgebreid en er zijn een hoop plug ins beschikbaar, je kan met Google Tag manager werken, gebruik maken van Google analytics en eenvoudig filmpjes integreren in je website.
Vanuit het klantportaal stel je informatie vanuit de centrale AFAS omgeving via een persoonlijke inlog beschikbaar aan relaties en kun je 1-op-1 gestructureerd met alle relaties communiceren, terwijl je grip op het proces houdt. Een AFAS OutSite portaal maakt de dienstverlening transparant en geeft relaties, vrijwilligers, ex- of aanstaande medewerkers, verkooprelaties of inkooprelaties direct inzicht in de werkprocessen en hun gegevens. Dit levert niet alleen tevreden relaties op, maar het geeft structuur in de externe communicatie en controle over het volledige proces.
Je kunt denken aan:
OutSite 4u kan adviseren en ondersteunen bij de inrichting van de portal en deze volledig laten aansluiten op de eigen website of zelfs volledig integreren in de eigen website.