Creëer een digitale ontmoetingsplaats

voor je klanten met de portal 

van AFAS OutSite!



Klantportal

Met OutSite, de website en het portaal van AFAS, kan je via een inlog een gedeelte van de website toegankelijk maken voor alle relaties.

Hier stel je informatie vanuit de centrale AFAS omgeving beschikbaar aan relaties en kun je
 1-op-1 gestructureerd met alle relaties communiceren, terwijl je grip op het proces houdt.  Dit portaal maakt de dienstverlening transparant en geeft relaties direct inzicht in de werkprocessen. Dit levert niet alleen tevreden relaties op, maar het geeft structuur in de externe communicatie en controle over het volledige proces.

Je kunt denken aan:

  • Inzage in facturen en openstaande posten
  • Uploaden en inzien van dossier
  • Accorderen aangiften en documenten
  • Insturen van supportverzoeken
  • Opvragen klantdocumenten
  • Inschrijven voor cursussen / trainingen / bijeenkomsten
  • Project Self Service voor klanten of derde betrokken partijen
  • Proactief signaleren versturen aan je klanten

OutSite 4u kan adviseren en ondersteunen bij de inrichting van de portal en deze volledig laten aansluiten op de eigen website of zelfs volledig integreren in de eigen website.



OutSite 4u B.V.
Stationsweg Oost 184 B
3931 EW  Woudenberg
033 43 43 103

info@outsite4u.nl